Partnerségi Napok

infonap header

A Szövetség a Közös Célokért társulás a Pest Megyei Civil Információs
Centrummal közösen, magyarországi és felvidéki civil szervezetek részére információs napot tart

2018. március 8-án és március 29-én,
csütörtökön 13.00-17.00 óra között.

Az érdeklődők megtalálnak bennünket a Szövetség a Közös Célokért

irodájában.
Ügyintéző: Pásztor Péter
Helyszín: Ipolyság, Rotaires utca 18.

Šahy , J. Rotairesa 18.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mobil: +421 915 733 224

Honlap: www.szakc.sk, www.cicpestmegye.hu
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

infonap footer

 

infonap header

A Szövetség a Közös Célokért társulás a Pest Megyei Civil Információs
Centrummal közösen, magyarországi és felvidéki civil szervezetek részére

információs napot tart

2018. március 8-án és március 29-én,
csütörtökön 9.00-15.00 óra között.

Az érdeklődők megtalálnak bennünket a Szövetség a Közös Célokért

irodájában.

Ügyintéző: Hideghéthy Andrea
Helyszín: Pozsony, Május 1. tér 10-12.
Bratislava, Námestie 1. Mája 10-12.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mobil: +421 918 309 149

Honlap: www.szakc.sk, www.cicpestmegye.hu
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

 

infonap footer

„Öt éve lobban fel a Civil Információs Centrumok lángja”

és a láng hordozásában a dunavarsányi Isten Szolgálatában Református Missziói Alapítvány, mint a Pest Megyei Civil Információs Centrum cím birtokosa folyamatosan részt vesz. E szolgálat évfordulójának a megünneplésére január 23-án az irodánknak is helyt adó Soli Deo Gloria Közösségi Házban, Dunavarsányban születésnapi-szakmai rendezvényt tartottunk. 

A program ünnepi szakaszát zenés gyermekköszöntővel nyitottuk a Multitalent Stúdió előadásában. Míg dr. Bóna Zoltán, a Centrum szakmai vezetője a Centrumok kiemelkedően fontos szerepéről beszélt a súlyos terhek alatt roskadozó civil életben, addig Veres Albert a címbirtokos Alapítvány kuratóriumi elnöke a címadományozónak mondott köszönetet a Centrumok létrehozásáért, és ezáltal a helyben is megvalósuló áldásokért. 

A határon túli vendégeink között dr. Duray Miklóst, szlovákiai magyar politikust, írót, egyetemi tanárt, a Centrumunk határon túli partnerének, a Szövetség a Közös Célokért elnökét, valamint Pogány Erzsébetet, a Szövetség a Közös Célokért igazgatóját köszönthettük. Takács Albert erdélyi lelkipásztor a Magyarói Református Gyülekezetből vett részt az ünnepségen, akit Dunavarsányhoz nemcsak a Centrumunk köti, hanem egyéb civil és baráti kapcsolatok egyaránt.  

Kontha Benőné a Református Dunamenti Kistérségi Diakónia elnöke köszöntő szavaival a születésnap mellett a majosházi Hospice Ház építésének bíztató előrehaladásáról beszélt.

A Civil Információs Centrumok létrehozásának 5. évfordulója alkalmából Pánczél Károly országgyűlési képviselő tartott ünnepi beszédet és a tortás-pezsgős ünneplést a Csujjogató Egyesület néptánca vezette át a szakmai fórumra. 

Az első vendégelőadó Németh Ágota a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. vezető e-közigazgatási szakértője mutatta be a Cégkapu alkalmazását, gyakorlati használatát, és annak kötelező regisztrációs indokát. 

A címadományozó Emberi Erőforrás Minisztériumot dr. Kecskét Péter főosztályvezető képviselte, aki a civil területet érintő aktuális jogszabályi változásokról beszélt. 

A szakmai nap záró előadását Kreutz László a Fellowes Hungary Kft. igazgatója tartotta meg az adatkezelést érintő legfontosabb kihívásokról, feladatokról.

Köszönjük valamennyi előadónak, résztvevőnek a szakmai napon való megjelentést és sokszor 5 éves működést kívánunk valamennyi Civil Információs Centrumnak és az általuk mentorált civil szervezeteknek szerte az országban.

Nagyné dr. Csobolyó Eszter

szakmai tanácsadó

emberi eroforrasok      emberi eroforras tamogataskezelo     nea

 word 1

word 2

 word 3
Pogány Erzsébet igazgató és Veres Albert kuratóriumi 
elnök aláírja a Centrum és a Szövetség a Közös Célokért 
2018. évre vonatkozó partnerségi megállapodását
 Vendégek és házigazdák  

Csobolyó Miklósné, a Pest Megyei Civil Információs Centrumnak otthont adó Soli Deo Gloria Közösségi Ház háziasszonya

 Csobolyóné Kati a ház gazdaasszonya  dr. Bóna Zoltán szakmai vezető  Duray Miklós
 Csobolyóné Kati, a ház gazdaasszonya  dr. Bóna Zoltán szakmai vezető  Duray Miklós
 Kontha Benőné elnök Református Dunamenti Kistérségi Diakónia  Pánczél Károly országgyűlési képviselő Gergőné Varga Tünde polgármester és dr. Bóna Zoltán  Pogány Erzsébet igazgató. Szövetség a Közös Célokért Társulás Felvidék
Kontha Benőné elnők Református Dunamenti Kistérségi  Diakónia Pánczél Károly országgyűlési képviselő, Gergőné Varga Tünde polgármester és dr. Bóna Zoltán Pogány Erzsébet igazgató - Szövetség a Közös Célokért Társulás Felvidék
Születésnapi köszöntő Tájékoztatás az adatkezelésről a civil szektorban Tájékoztató a Cégkapu kötelező regisztrációjáról
Születésnapi köszöntő Tájékoztatás az adatkezelésről a civil szektorban Tájékoztató a Cégkapu kötelező regisztrációjáról
Takács Albert lelkipásztor Magyarói Református Gyülekezet Erdély Ünnepi gyermektánc a Csujjogató Egyesület előadásában  
Takáts Albert lelkipásztor Magyarói Református Gyülekezet - Erdély Ünnepi gyermektánc a Csujjogató Egyesület előadásában  

Nagyon leegyszerűsítve a kérdést, a Cégkapu egy olyan központi szolgáltatás, amely’ a Személyes Ügyfélkapu “ikertestvére”, és azt a célt szolgálja, hogy a gazdálkodó szervezetek és a hivatalos szervek az egymás közötti levelezésüket papíralap helyett ezen az elektronikus felületen tegyék meg.

A Cégkapu használata 2018. január 01-től kötelező, 2017. augusztus 31-ig a Cégkapu regisztráció elvégzése kötelező. (2017. december 31-ig a regisztráció büntetés nélkül végezhető el, de nem érdemes az utolsó pillanatra hagyni…)

A Cégkapu regisztráció alapesetben nem túl bonyolult, de a csapata úgy vélte, hogy egy Cégkapu regisztrációs útmutatóval megkönnyíthetjük az Ügyfeleink, és más gazdálkodó szervezetek életét. Javasoljuk, hogy nyomtassák ki ezt az útmutatót, és a siker érdekében gondosan kövessék a képekkel illusztrált lépéseket:

AZ ELŐKÉSZÜLETEK

Hozzunk létre (vagy kérjük meg az informatikust, vagy a szomszéd Pistikét) egy e-mail címet, amely kizárólag a Cégkapura érkező, onnan küldendő email-ek kezelésére fog szolgálni.
Javasoljuk, hogy az új email cím a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., vagy Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. legyen. Javasoljuk mindenkinek, hogy csak biztonságos szolgáltatónál regisztráljon/készítsen Cégkapu-emailt, felejtősek a freemail.hu, citromail.hu, hotmail.com, office.com, yahoo.com, és hasonló ingyenes szolgáltatók!
Győződjünk meg a létrehozott cégkapus email működőképességéről, (tesztlevelekkel). Érdemes lehet később a kisebb cégeknél átirányítani az erre a címre érkező küldeményeket a mindennap – csak az általunk használt – email címre. Az email címhez tartozó jelszót úgy óvja mindenki, mint egyszerű lány a szüzességét!!!
Kerítsük elé, és tegyük magunk elé az alábbi adatokat:
ügyfélkapus felhasználói név
ügyfélkapus jelszó
képviselt szervezet adószáma
cégkapu email címe (az új, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email cím)



CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ MENETE

Írjuk be a kedvenc böngészőnk (Firefox, Google Chrome, Internet Edge, Safari, Opera, stb.) címsorába a https://cegkapu.gov.hu címet, majd nyomjuk le az “Enter” gombot. Ha nem rontottuk el, akkor a Cégkapu regisztráció nyitó oldala fogad bennünket. A Cégkapu regisztrációhoz kattintsunk a jobb felső, “BEJELENTKEZÉS” feliratra.
A rendszer átirányít bennünket a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) felületre, ahol kiválaszthatjuk, hogy a regisztráció során melyik módszerrel azonosíthatjuk magunkat.
Mivel Ügyfélkapus hozzáféréssel – feltehetően – már rendelkezünk, célszerű az Ügyfélkapu azonosítási módot választani.
Ha a megadott három lehetőség egyikével sem rendelkezik a cégképviseletre jogosult, akkor nincs más hátra; irány a legközelebbi Kormányablak, ahol egy kb. 15 perces procedúrával hozzá lehet jutni a megfelelő azonosítási adathoz (Ügyfélkapu regisztráció), majd lehet folytatni a Cégkapu regisztrációt.
A következő lépésben a rendszer visszairányít a Cégkapu regisztrációs felületére, ahol először el kell fogadni az Általános szerződési feltételeket egy kattintással, majd a “Cégjegyzékben szereplő gazdálkodó szervezet” feliratra kell kattintani. (Most egyéb, különleges esetekre, mint pl. több képviselő, vagy civil szervezet, stb. nem térünk ki külön, de a jelen útmutató leírásának analógiájára azok a műveletek is könnyedén elvégezhetőek.)
Az előjövő, új képernyőn már nagyon oda kell figyelni, hiszen itt történik meg a tényleges regisztráció:
itt kell bejelölni, hogy a cégképviseletre jogosultak vagyunk,
itt adjuk meg a hozzájárulást, hogy a cégképviselet jogosultságának ellenőrzésére,
itt kell megadni a képviselt cég adószámát,
itt kell megadni (kétszer beírni) az előkészületek során létrehozott cégkapus email címet, majd, ha mindent rendben találtunk,
itt kell elvégezni a tényleges regisztrációt.

A rgisztrációs eljárás következő lépéseként a rendszer a cégkapumegbízott személy adatait mutatja (alapesetben, ez saját magunkkal egyezik meg, nagyobb cégek esetében célszerű egy előre meghatározott szabályzat szerinti adatokat megadni.)
A cégkapumegbízott nem más, mint ennek a speciális tárhelynek az adminisztratív kezelője, a működtetés felelőse.
Ugyanezen a felületen mégegyszer ellenőrizhető, hogy egészen biztosan jó cégkapu email címet adtunk meg, továbbá itt történik meg a cégkapu email címének a Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) rendszerbe történő bejegyzésének jóváhagyása is.
A rendszer a továbbiakban közli, hogy a sikeres regisztráció megtörtént, és megadja a rendszerazonosító számot.
Igaz, hogy pár másodpercen belül a sikeres regisztrációról megérkezik a cégkapus email címre az értesítés, de nem árt, ha a kilépés előtt a “Visszaigazolás letöltése” feliratra kattintva eltároljuk magunknak ezt a visszaigazolást, és jól eltesszük a cég fontos iratai közé.

Ha valahol elakadt, vagy a rendszer hibát jelez, lépjen ki, majd 5-10 perc múlva ismételje meg a műveleteket, ha teljesen tanácstalan, forduljon könyvelőjéhez; egy jól felkészült könyvelő biztosan tud segíteni!

hirlevel_fejlec

Újabb vállalatokkal bővült a MAF tagjainak köre 2017-ben

vonal

A Magyar Adományozói Fórumhoz az elmúlt néhány hónapban több új, a társadalmi befektetések iránt elkötelezett vállalat csatlakozott, így ezentúl már a Generali Biztosító, a Hankook Tire Magyarország, a Heineken Hungária, az Invitech Solutions és a L'Oréal Magyarország szakemberei is aktívan működnek közre programjainkban. tovább

Közös koccintással indítottuk 2017 első tagi találkozóját a Törleynél

vonal

A Törley Gyűjtemény és Látogatóközpont adott otthont a Magyar Adományozói Fórum február 28-i tagi találkozójának. Tagjaink amellett, hogy tájékoztatták egymást aktuális társadalmi befektetési tevékenységeikről, betekintést nyertek a MAF megújuló stratégiájába, nem csupán a finom pezsgőkből kaptak kóstolót, hanem a Pincészet történetéből és a pezsgőforgatás fortélyaiból is.  tovább

MAF Multiplikátor ajánlat vállalatok számára

vonal

Tudta, hogy a Magyar Adományozói Fórum nemcsak az ország egyik legismertebb szakmai fóruma a vállalati felelősségvállalás terén, de számos professzionális szolgáltatást, megoldást is kínál partnerei számára a vállalati támogatási programok tervezéséhez, menedzseléséhez? Ha az Önök vállalatánál is előfordult már, hogy a CSR, ezen belül a támogatási programok tervezése, megvalósítása során a cégen belül nem álltak rendelkezésre a szükséges kapacitások vagy szakmai információk, ismeretek, valamint továbbképzési lehetőségek, akkor érdemes Önnek is közelebbről megismernie és kipróbálnia a MAF szakmai szolgáltatásait 2017-ben!  tovább

Tagjaink hírei, eseményei
 alt="" Auchan - Felzárkóztató korcsolyaoktatás indult Budakalászon az Auchan az Ifjúságért Alapítvány támogatásából
dm - Indul az "Egy nap másokért" kampány
Erste Bank -  

SEEDS program

Generali - 

100 milliós támogatás a tűzoltóságnak

Generali -   

Európa-bajnok korcsolyaoktatás

Hankook - „KÖSZ, Hankook!” Újra összefogunk Dunaújvárosban!
McDonald's - Gyermekmenükkel a beteg gyermekekért
MOL - Több mint 20 millió forint támogatás középiskolai diákok önkéntes programjaira
NESsT - A NESsT a Badur Alapítvány Ugródeszka programjának szakmai partnere 2017-ben
NESsT - SENSES Projekt a Társadalmi Vállalkozási szektor erősítéséért
NI - Science NO Fiction fesztivál 2017
NI - Duális képzés a National Instrumentsnél
Ökotárs - Év Fája 2017
Provident  -   

Fogyatékossággal élők munkahelyteremtését támogatja a Provident

Provident  - 

17 gyerek álmát váltotta valóra a Provident

PwC - A PwC pro bono csapata mentoring programot indít civil szervezetek számára márciusban
Samsung - Három éve a hazai digitális oktatás szolgálatában
Telenor - Középiskolások mentorálják hátrányos helyzetű társaikat az E-tanodában
Tesco - Több mint 500 szervezet pályázott az „Ön választ, mi segítünk” programra
Vodafone - 

A Vodafone Alapítvány menekülteket segítő munkáját díjazta a GSMA

Partnereink hírei, eseményei

RaiSE Regionális Stakeholder Találkozó - Budapest, 2017. március 23.

 

SENSES Regionális Stakeholder Találkozó - Budapest, 2017. március 23.

SOCIAL SEEDS Szakpolitika-fejlesztési Műhelybeszélgetés 2.0 - Budapest, 2017. március 23.

 

Joomla templates by JoomlaShine